GRADO MEDIO

Parte específica:

Opción A

Opción B

• No podran accedir al centre educatiu aquelles persones amb símptomes compatibles amb COVID19, aquelles a les quals se'ls haja diagnosticat la malaltia i que no hagen finalitzat el període d'aïllament requerit o les que es troben en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de COVID-19.
  • Per a evitar la presència de personal no imprescindible en la realització de les proves, no tindran caràcter públic i només es permetrà l'accés al recinte al nombre mínim necessari de persones: professorat, personal auxiliar i aspirants, amb la finalitat de minimitzar els riscos. Els familiars o acompanyants hauran d'esperar fora del centre fins que finalitzen les proves.

• Higiene de mans de manera freqüent i meticulosa, durant almenys 40 segons.
  • Evitar tocar-se els ulls, el nas o la boca.
  • Amb caràcter general tots els i les aspirants portaran màscara durant la realització de les proves excepte en aquells exercicis en els quals aquesta no permeta la realització òptima d'aquest.
  • S'ha de disposar d'una separació interpersonal d'almenys 2 metres en el lloc de l'examen.
  • Es recomana no compartir material, per la qual cosa l'alumnat ha d'assegurar-se de portar tot el necessari per a la realització de les proves.
  • Es restringiran les eixides i entrades de l'aula a les imprescindibles i per torns.

INSTRUCCIONES PARA MATRICULACIÓN COLEGIOS ADSCRITOS CURSO 2020-2021

(Del 26 de junio al 8 de julio)

1. Descargar de la página web del centro el documento MATRICULA 1ESO_FORM.
  2. Rellenar y guardar una copia.
  3. Remitir hoja de matrícula como adjunto al correo del centro Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. En asunto debe constar COLE DE PROCEDENCIA, GRUPO Y NOMBRE COMPLETO DEL ALUMNO. También se debe adjuntar la siguiente documentación:
    • Escaneo/foto del DNI/NIE del alumno.
    • Escaneo/foto del DNI/NIE del padre/mare/tutor/a. Si no hay convivencia de los progenitores, habrá de adjuntarse el DNI de cada uno.
    • Una FOTOGRAFÍA del alumno.
    • Escaneo/foto del INFORME DE SALUD del alumno.
    • Escaneo/foto del TÍTULO DE FAMILIA NUMEROSA, si procede.
    • VOLUNTARIO: FICHA DE INSCRIPCIÓN DEL AMPA CUMPLIMENTADA Y JUSTIFICANTE BANCARIO DE INGRESO DE LA CUOTA. (Aquí os podéis informar de lo que hacemos en el AMPA)

Alumnos de colegios adscritos: El proceso comenzará el día 26 de junio y las instrucciones aparecerán ese mismo día en la página web.

Alumnos que se deben matricular en 2 ESO, 3 ESO y 4 ESO: del 25 de junio al 3 de julio

El proceso de matrícula para alumnos que ya han cursado estudios en el IES Sixto Marco durante el curso escolar 2019-2020 se realizará este año a través de la plataforma AULES a partir del día 25 de junio. En la plataforma se encuentran las instrucciones .

Alumnos que se deben matricular en 2 BAT y 2 CICLOS FORMATIVOS: El proceso comenzará el día 3 de julio hasta el día 10 de juliio también en la plataforma AULES