Us informem que es reallitzarà una xarrada per a pares i mares a càrrec de la Secció de Participació Ciutadana del Cos Nacional de Policia d’Elx sobre els “Perills associats a l’ús d’internet i xarxes socials”. Aquesta xarrada tindrà lloc a l’Aula Diego Trigueros del nostre centre el dillums 21 d’octubre a les 17.45 hores.

El IES Sixto Marco ha solicitado para el curso que viene un Ciclo Superior de Energías renovables y la activación del Ciclo Superior de Asistente a la Dirección, antiguo Ciclo Superior de Secretariado.

NOTICIAINFORMACION f0a7c

Alumnos de la UMH del Grado de Comunicación rodaron hace poco estos vídeos de los Ciclos Medios de Calzado y Electricidad. Han quedado geniales. ¡Enhorabuena a sus creadores y a los alumnos y profesoras que han intervenido!