Sara Marín, volvió a arrasar en el Campeonato de España de Gimnasia Rítmica, en Albacete. Dos medallas de oro: individual y conjunto. Nuestra Deca-campeona, mantiene el liderazgo un año más. Y nosotros volvemos a homenajearla en este vídeo.

sara 04d07

SARA MARIN 7d05d

L'alumna del grup d'Educació Especial Sara Marín, nou vegades campiona Nacional en categoria individual de forma consecutiva des de 2008, ha fet història a Florència a l'aconseguir cinc medalles d'or en la primera Olimpíada per a persones amb síndrome de Down, els Trisome Games, que s'està disputant en la localitat italiana.

La nostra més sincera enhorabona!!!

sara 1c089

Sara Marín, alumna del Programa de Formación de Cualificación Básica (Educación Especial), ha participado en un Campeonato de gimnasia rítmica para discapacitados en Vera (Almería), consiguiendo medalla de oro individual.

¡¡Enhorabuena campeona!!

Dos grups d’alumnes de l’IES Sixto marco han sigut premiats en el concurs escolar Consumópolis 9, un concurs organitzat per l’Institut Nacional de Consum que enguany s’ha titulat: “Consumir entre pantalles”.

El concurs ha constat de dos parts: la primera ha sigut un recorregut per una ciutat virtual, responent preguntes sobre consum responsable, ús d’Internet, xarxes socials, etc.; i la segona ha consistit en la realització d’un cartell publicitari promocionant el bon ús de les noves tecnologies, en concret d’Internet i les xarxes socials.

Els equips guanyadors són els següents: un equip de 5 alumnes de 3 ESO A, equip anomenat “Mary Poppins 2.0”, integrat per Lucía, Marina, Antonio, Sandra i Fernando, que han guanyat el primer de la fase autonòmica en la categoria de 2n cicle de l’ESO, i ara participarà en la fase nacional del concurs; i un altre equip de 1 ESO B, “El Palmerar”, format per Julia, Toni, Jose, Belén i Brittany, que han guanyat un segon premi en la categoria de 1r cicle de l’ESO. Els professors coordinadors dels equips han sigut Maite Durá, per a l’equip “Mary Poppins 2.0”, i Josep Oliver per a l’equip “El Palmerar”.

Enhorabona a tots per el gran treball realitzat!!!

1p 2p
Equip El Palmerar (1 ESO B) Equip Mary Poppins 2.0 (3 ESO A)