L'alumnat de 1er ESO H entrevista als "iaios" de L' Hort de la Cuerna.

El resultat del seu esforç el teniu als següents enllaços on trobareu el treball.

El curs passat 1r Bat A va participar en una experiència educativa per al foment de la lectura patrocinat per Edicions Bromera. Joan Nave, autor de l’obra de teatre Joanot, ens va proposar col,laborar en aquest projecte. Aquí teniu algunes imatges d’un matí que no oblidarem. Maria Martí.

4tA i 3rB d’ESO van assistir a la representació de l’obra Joanot de la companyia Esclafit Teatre. Els va agradar molt la història, els va impactar la vida de Joan Martorell, el seu personatge Tirant i l’actuació de Joan Nave que els va atrapar des del començament. Quan va acabar la representació, van poder fer-li moltes preguntes sobre la seua dedicació al teatre, l’obra i la forma de representar-la: un actor, un monòleg, 9 mesos d’investigació, 10 hores diàries i un resultat sorprenent i divertit.

Va ser un matí meravellós i no s’esperaven que els agradara tant. A més, el seu comportament va ser excel.lent. Felicitacions.

L’alumnat de tercer B va llegir el text a l’aula abans d’anar al teatre i us recomana la seua lectura. Es troba a la nostra Biblioteca.

Irene i Maria (professores de valencià