Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Un grup de 14 alumnes del’IES Sixto Marco juntament amb alumnes d’altres tres instituts d’Elx han participat en un intercanvi escolar amb  el Lycée Louis de Cormontaigne de Metz (França). El grup d’alumnes espanyols ha estat en Metz del 23 de març al 2 d’abril. Allí han fet  activitats i tallers  relacionats amb l’art contemporani: visita del Centre Pompidou de Metz, visita de exposicions, descobriment d’obres d’ art en un bosc, debat sobre l’art contemporani i realització col.lectiva d’una obra. A més han visitat les ciutats de Estrasbourg i Brusseles. Els alumnes francesos han estat a Elx del 25 d’abril al 4 de maig.

P1010041

P1010091

Informe diari SIES

  • SIESDATA és una base de dades de premsa escrita de disseny propi, que conté informació exhaustiva sobre el valencià, sobre les altres llengües de l’Estat Espanyol i de la resta del món.

Blog de Juan Andrés

  • Ici vous trouverez un peu de tout: sites web où vous apprendrez ludiquement la langue française, activités, lexique, questions de grammaire, et surtout, vous propres travaux qui auront mériter d'apparaître dans cet espace.
 

Estudiants d'intercanvi procedents de França han conegut la cultura il·licitana aquests dies guiats per alumnes i professors dels instituts Carrús, Misteri d'Elx, Sixto Marco i Victoria Kent.

Veure l'article...

Diferents instituts del municipi estan immersos en una intercanvi escolar entre un grup d'estudiants de secundària i un altre de francesos procedents del la ciutat Metz a la regió de Lorena. En concret, són 4, l'IES Sixto Marco, Misteri d' Elx, Victoria Kent i Carrús, els qui estan duent a terme aquesta iniciativa, que acull a 38 estudiants al costat dels seus professors i seran allotjats a les cases dels seus homòlegs il·licitans. L'intercanvi va començar dimecres passat i finalitzarà el proper dia 12. Per la seva banda, els estudiants d'Elx viatjaran a la ciutat francesa del 19 al 29 de març.

Veure l'article...