Un altre any, alumnat de 1 ESO de l’àrea de Biologia i Geologia ha participat en un projecte relacionat amb l’estudi dels processos geològics que s’adonen en el nostre planeta. Una de les activitats que han realitzat ha consistit en fabricar un volcà i simular la seua erupció en el pati del nostre institut amb la finalitat de entendre els elements i parts principals que el constitueixen, així com el seu funcionament.
També amb la realització d’aquesta pràctica hem aconseguit passar una estona divertida tan en el laboratori com en el pati del centre i descobrir les qualitats artístiques de molts dels nostres estudiants.
Les professores: Mamen, Marien i Esmeralda agraeixen a l’alumnat la dedicació i l’interès mostrat en la realització d’aquesta activitat.

volcanes c55d0