El passat 30 d’octubre, l’alumnat de 4t d’ESO amb l’assignatura Educació Visual Plàstica i Audiovisual i l’alumnat de 1r de BAT de dibuix, varen visitar el museu d’art contemporani d’Elx (MACE), acompanyats pels professors del departament d’arts plàstiques. On han pogut endinsar-se en l’esperit artístic de Manuel Rivera, realitzant un taller per tal interpretar la seua obra amb habilitats manuals, creativitat i molta imaginació.

Per descomptat durant el recorregut del museu, han conegut l'obra d'artistes locals i nacionals, i la seua repercussió en els diferents moviments artístics, així com l'anàlisi d'una obra d'art o de la seua repercussió en la transformació social. Entre les obres hi havien creacions del “Grup d’Elx” format per Sixto Marco, Joan Castejón, Albert Agulló i Antoni Coll, i també d’altres artistes com, Manuel Rivera, Francisco Farreras, Antoni Tàpies, Equipo Crónica i Antoni Miró entre altres.

Amb tot açò anem creant consciencia critica i gust per l’art contemporani, per que tot no està en l’enteniment sinó també en el sentiment.

os pasados días 16, 17 y 18 de junio, los alumnos de Dibujo Artístico (y algún infiltrado de Dibujo Técnico) de 1º de Bachillerato junto a su profesora, Carolina, hemos realizado un viaje cultural a Valencia.
Allí hemos visitado museos como el de Bellas Artes San Pío V o el IVAM, de arte contemporáneo. También hemos recorrido el centro histórico de Valencia disfrutando de edificios como la Estación del Norte, el Ayuntamiento, la Lonja de la Seda, el Mercado Central, Santa Catalina, la Catedral o las Torres de Serranos y realizado una ruta nocturna conociendo la Valencia más misteriosa: la de les fetilleres, la inquisición y los fenómenos extraños, con la asociación cultural Caminart.
Las ciencias naturales también también han tenido su lugar en las visitas al Jardín Botánico y el Museo de Historia Natural. Y por supuesto, ha habido tiempo de sobra para el ocio, la convivencia y las risas.
¡El próximo curso, más!

carol 60b52