Se convoca a los alumnos con Cultura Clásica o Latín I pendientes del curso pasado (o anteriores) el próximo miércoles, 22 de enero, a las 13.00 h. en el aula B118 para la realización del examen.

Se recuerda también que los alumnos de Cultura Clásica de 1ESO deben entregar un trabajo que se encuentra en AULES del que saldrán las preguntras del examen.

Des de fa uns anys el departament de Física i Química convoca un concurs de Fotografia Cièntifica, adreçat als alumnes que cursen l'assignatura de Cultura Científica. Ací teniu les bases i el full d'inscripció:

Full d'inscripció

Bases del concurs

El próximo jueves y lunes (11 y 15 de abril) alumnos/as de 4º ESO y 1º BAC asistirán a la proyección de la película "La lista de Schindler" de Steven Spielberg, y podrán recordar algunos de los lugares que visitaron en Cracovia y que forman parte del escenario de la película (la judería, el gueto, la fábrica de Oskar Schindler, etc.).

IMG 20190311 112724 39fa0 b437e

Un altre any, alumnat de 1 ESO de l’àrea de Biologia i Geologia ha participat en un projecte relacionat amb l’estudi dels processos geològics que s’adonen en el nostre planeta. Una de les activitats que han realitzat ha consistit en fabricar un volcà i simular la seua erupció en el pati del nostre institut amb la finalitat de entendre els elements i parts principals que el constitueixen, així com el seu funcionament.
També amb la realització d’aquesta pràctica hem aconseguit passar una estona divertida tan en el laboratori com en el pati del centre i descobrir les qualitats artístiques de molts dels nostres estudiants.
Les professores: Mamen, Marien i Esmeralda agraeixen a l’alumnat la dedicació i l’interès mostrat en la realització d’aquesta activitat.

volcanes c55d0