Benvinguts a la Web de l'IES Sixto Marco

Us informem que es reallitzarà una xarrada per a pares i mares a càrrec de la Secció de Participació Ciutadana del Cos Nacional de Policia d’Elx sobre els “Perills associats a l’ús d’internet i xarxes socials”. Aquesta xarrada tindrà lloc a l’Aula Diego Trigueros del nostre centre el dillums 21 d’octubre a les 17.45 hores.

CALENDARI ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2019

• Constitució de la Junta Electoral: 14 d’octubre.
  • Publicació cens electoral: 28 d’octubre provisional.
  • Publicació cens electoral: 5 de novembre definitiu.
  • Termini de presentació de candidatures:
    • Sector mares i pares: 29 d’octubre al 5 de novembre a les 11 hores.
    • Sector alumnes: 29 d’octubre al 5 de novembre a les 11 hores.
    • Sector professorat: 29 d’octubre al 5 de novembre a les 11 hores.
    • Sector PAS: 29 d’octubre al 5 de novembre a les 11 hores
  • Publicació llista provisional de candidats i candidates: 5 de novembre.
  • Termini de reclamacions a les llistes provisionals de candidats i candidates: 7 de novembre a les 14 hores.
  • Resolució de les possibles reclamacions per part de la Junta Electoral: 11 de novembre.
  • Publicació de les llistes definitives de candidats: 12 de novembre.
  • Campanya electoral i propaganda: des de l’endemà de la publicació de la llista definitiva fins el 19 de novembre de 2019.
  • Eleccions: 21 de novembre.
  • Proclamació de candidats i candidates electes: 29 de novembre.
  • Sessió constitutiva del Consell Escolar renovat: 9 de desembre, a les 18 hores.

Elx, 14 d’octubre de 2019

LA JUNTA ELECTORAL

Carta als pares i mares

Carta a los padres y madres

A les graelles següents s'especifica la distribució d'aules per nivells per a les reunions amb els tutors.

DILLUNS 21 OCTUBRE 2019 (19.00H.)

CURS

NIVEL

GRUP

AULA

C201

C101

C102

LABFIS

Como en anteriores convocatorias, el alumnado interesado para desarrollar el módulo profesional de Formación en Centros de Trabajo (FCT) en el extranjero (Reino Unido, Irlanda o Francia) y en el programa de FCT Europa, puede optar a una de estas dos modalidades de beca:

• Modalidad total: con 75 días de duración y un total de 400 horas laborables certificables.
  • Modalidad parcial: con 28 días de duración y un total de 100 horas laborables certificables.

PERIODO DE REALIZACIÓN

Estas prácticas corresponderán al módulo profesional FCT, que podrá realizarse en dos períodos:

• Primer período: a partir del 1 de abril de 2020.
  • Segundo período: a partir del 1 de septiembre de 2020.

REQUISITOS

• Estar matriculado, en el año 2020, en un ciclo formativo de Formación Profesional público o privado, teniendo en cuenta que, en el momento se adjudiquen las vacantes, el alumno esté en condiciones de acceso al módulo profesional dde FCT.
  • Tener entre 18 y 30 años, cumplidos antes del 1 de abril de 2020 para el alumno que realice el módulo profesional de FCT durante el primer período, y antes del 1 de septiembre de 2020, para los que lo realicen durante el segundo período.
  • Disponer del nivel B1 o superior del idioma del país elegido, o bien superar una prueba de nivel que se convocará en enero de 2020 en el mismo centro educativo o superar una prueba de nivel en el idioma del país que solicita, que se hará en el instituto, durante el mes de noviembre.

¿CUÁNTO DINERO SE NECESITA?

Sólo se necesitan pagar los gastos personales, porque la estancia en Europa incluye:

• Viaje.
  • Alojamiento.
  • Manutención.
  • Transporte local desde el lugar de residencia hasta la empresa donde se realiza el módulo profesional FCT.
  • Seguro.

PLAZO DE INSCRIPCIÓN

El plazo termina el día 27 de octubre de 2019.